Skip to content Skip to footer

La publicidad

Cuatro son los chicos que se encargan de llenar las calles de publicidad. Trabajan por las noches cuando la ciudad descansa y, cuando las calles no están tan concurridas como por el día para molestar lo menos posible.

La publicidad es fundamental para promocionar el circo en las ciudades que visitamos y anunciar el tiempo que estaremos en cada localidad.

Cuando nuestra estancia se termina, nuestro equipo de propaganda vuelve a la ciudad para retirar todo rastro, quitan las pancartas que se colocan en las farolas y dejan la calles como las habían encontrado, por eso, nadie tiene porque preocuparse ya que todo en nuestro mundo de magia y color es temporal.

Aquí os dejamos algunas fotos de los preparativos previos del equipo del Circo Raluy LEGACY antes de salir a colocar nuestros carteles!

_______________________________________________________

 

Quatre són els nois que s’encarreguen d’omplir els carrers de publicitat. Treballen per les nits quan la ciutat descansa i, quan els carrers no estan tan concorreguts com pel dia per molestar el menys possible.

La publicitat és fonamental per a promocionar el circ a les ciutats que visitem i, anunciar el temps que estarem en cada localitat.

Quan la nostra estada s’acaba el nostre equip de propaganda torna a la ciutat per retirar tot rastre, treuen les pancartes que es col·loquen en els fanals i deixen la carrers com els havien trobat, per això, ningú té perquè preocupar-se ja que tot en el nostre món de màgia i color és temporal.

Aquí us deixem algunes fotos dels preparatius previs de l’equip del Circ Raluy LEGACY abans de sortir a col·locar els nostres cartells!circo-raluy-4circo-raluy-2circo-raluy-3circo-raluy-1